Suprizyumurtamm Kızlar hamilelikte hiç kestirdiniz mi ? Kestirmekte istiyorum cok yiprandi cok uzadi.iyi değil diye duymuştum hurafelere inanır mısınız?? Başka hurafeler neler duyduklarınız?
anonimmom_ Suprizyumurtamm benim annem de ömrü kısalır dedi ama ben bi saçın ömrü etkileyeceğine inanmadığım için kestim hurafe bunlar ya kes gitsin
ARYa143 Suprizyumurtamm o hurafeye inanmıyorum, neye inanırsan, neyi çok anarsan onu yaşarsın ama ona inanırım👌😂 Ben ilk gebeliğimde kestim, eskisinden daha iyi uzadı, şimdiki gebeliğimde yine kestim pişman değilim 😂🥰
blnmyld Benim annemler de aynı hurafeye inanıyor ama yazın zorluyor havalar da sıcak bir de dediğin gibi uçları kırık kırık oldu dökülüyor 😭
Dygkyz Suprizyumurtamm malesef bende bu yüzden saçımı kestiremiyorum.Hamile olduğumu öğrenmeden önce çok uzadı diye kestirecektim ama fırsat olmadı şimdi de 7 aylık olduk evde rapunzel gibi geziyorum😂 keşke o zaman kestirseymişim.Batıl inanç bende çok mesela makas almam kimseden kavga ederiz diye biyere koydururum ordan alırım elden almam😂😂
Suprizyumurtamm Gks_01 bende kestirmistim ilk gebelikte ama gerek kalmadı zaten kürtaj oluyorum bugün kalp atışı yok malesef 😔