tubanuraytac Kızıma anlamı güzel isim arıyorum. Lavin koyacaktım fakat Kürtçe isim diye biraz etkiledi çevrem beni:/
Suprizyumurtamm tubanuraytac kızım olursa ipek koymayı düşünüyorum ilk kızımın adi da Eylül fikir olsun sizede sağlıcakla alın kucağınıza ama neyi istiyorsanız koyun bence bosverin çevreyi 🥰
aslmoms tubanuraytac benmde ismimi birisi yüzünden koymuşlar. iki ismim vardı. Siyasi olarak hep karşıma çıktı. Mahkeme kararıyla sildirdim. Kesinlikle karşıyım bende.
damla6565 tubanuraytac benim adım Damla olduğu için kızımın ismini de yağmur bırakmak istedim çevrem yok eski yok bilmem ne Bir sürü eleştiri yaptılar ama hiçbirini dinlemedim açıkçası Allah izin verirse ismini Yağmur bırakacağım bence de çevreyi boş verin hangi isim sizi mutlu ediyorsa bebeğinize onu bırakın☺️
kutlubeyinannesi tubanuraytac benim kızım olsaydı Gökçen Umay veya Umay Mira olacaktı ismi. Eşimle öyle konuşmuştuk. İkinci erkek bebeğime hamileyim. Ben de erkek ismi arıyorum 😁
Minigim2727 Defne ve Asya ıskını çok sevıyorım ama defne ağır basıyor. Kız dedı doktor bakalım 15 haftalık sımdı. Defne ısmıne yakışır bur ısım daha yanına koyayım dıyorum ama bulamamdım
Fuunndaaa tubanuraytac Şubat ayında ikiz kızlarım oldu Gökçe Umay ve Aybüke İlay koydk bizde Türkçe isimler olsun istedik çevremzde ço beğendi nüfus memurundan tutun aile hekimine kadar :)
kedimekim tubanuraytac anlam bilmiyorum ama tınısını sevdiklerim var Nil İnci Elisa Vera Duru Ekin Linda
Fatmanur_0416 tubanuraytac ben koydum valla kulağa hoş geliyor kısaltsak da laviş diyoruz herkes çok şaşırıyor çok değişik güzel isim diyor ben sadece kısaltarak lavin diyince sinir oluyorum lavin ayrı lavinya ayrı isimler kaynanamlar bu isme karşıydı lavin diyordu halen diyor ondan sevmiyorum bence güzel isim tekrar düşün derim 😊
namkol1 tubanuraytac Kızlarımın adı Ahsen Sena Hilal :) fikir olsun Son zamanlarda Gökçe Serra İnci Hifa hoşuma gidiyor
busragms44 tubanuraytac bu sizin bileceğiniz birşey ama hiç kimseyi alakadar etmez. Bizde Hafsa Hüma koymaya karar verdik. Kimisi yok hafıza yok hassa hüma için fazlalık tek isim yeter falan hayır sanane yani bu karar anne babanındır sizin içinize siniyorsa kürtçede olsa farsçada olsa olur yani