Gulay01 sabah öğlen akşam içtiğim oldu ilk aylarımda hatta işyerinde ofiste masamda bi şişe evde bi şişe eşimin ablasında bi şişe duruyodu 😂😂 korkma bi zararı yok bnde çok kullandım arada kullanıyorumda hala hatta bide 2 soda içiyodum günde 😬🙄 miğde ağrısı yanması hamile reflüsü hepsi oldu ilk zaman 🙈😱