bbk28 öyle çok yumurtam da yoktu sağlam 1 yumurtam ve foleküllü yumurta gözüküyor değişti doktor ve yine aynı dedi geçen muayenede,hatta ilk muayene olduğumda bu değerlerle doğal gebelik çok zor hemen tüp bebek olmalısın demişlerdi be aldırış etmedim.doğal karışımlar kullandım elhamdüllillah hamile kaldım ve inanıyorum ki yine kalacağın Allahın izniyle..