Ozlem_________ Ben üç defa gebelik kaybı yaşadım en son altı aylık bebeğimi kaybettim rahim yetmezliğinden tabi üçüncüsü sarklaja ragmen rahimde 4 santim oluşmuştu ve talihsizlikler üst üste geldi şuan hamizleyim 15inci haftam günde iki defa iğne yaptırıyorum ayrıca ilaçlar varmı bnm durumda anneler tavsiyeleşelim
[silindi] Ozlem_________ canım bende salı günü sarklaj olucam sen olduysan eğer bana bilgilerini anlatabilirmisn
Ozlem_________ [silindi] bnm bu ikinci sarklajım ilkinde doktorum enfeksiyona ragmen sarklaj yapmıştı öncelikle kesinlikle hiçbi şekilde enfeksiyonun olmaması gerekli ilk bikaç gün hafif agrıların ve kanaman olabilir