İki erkek annelerini bekliyorum oğlum 4 yaşında 2. Bebeğimde erkek dedi doktor detaylıda değişmezse cinsiyeti erkek bebiş gelecek çok mu zor oluyor yani genelde 2 erkek anneleri hep şikayet ediyor gibime geliyor beni neler bekliyor lütfen anlatır mısınız(ilk oğlum çok çok yaramaz🥲🥲🥲)