iremfsll Kızlar oğlumun adı AREN Allah nasip ederse 30-35 gün sonra kızımı alacağım kucağıma hala isim konusunda kararsızım düşündüğüm 2 isim var sizde fikir verir misiniz? -ADEN & LAREN- sizceeee?? Daha farklı isim önerilerine de açığım 💝
melikesvrn iremfsll sağlıkla gelsin adıyla yaşasın nasipse benimde kızım 20 gün sonra geliyor ben duru ve aden arasında kalmıştım duruyu seçtim Aden de çok güzel isim
nrnalpi iremfsll sağlıkla kavuşun inşallah iki isimde çok güzel ama ben Aden ismini daha çok beğeniyorum 🩷🩷🩷