Bende yaptırdım evet sonuç ne çıkarsa çıksın elbette kabulümdü (şükür ki temiz çıktı) eğer riskli bir durum çıksaydı da en azından hazırlıklı olup ona göre araştırmalar yapıp bebeğim dünyaya geldiğinde daha iyi eğitimli ve bilinçli bir anne olabilmek için yaptırmak istedim. Tabi herkes her kararı vermekte özgür ama benim yaptırma sebebim buydu.