Cimcime30 bence var. Regle 3 gün kala yaptım aynı böyleydi Awox dedim bu ay da olmadı. Çünkü testten 3 gün önce kan vermiştim 0 çıkmıştı. Regle 1 gün kala tekrar yaptım çok çok silikti. Ben yaşadığıma dayanarak olduğunu düşünüyorum çok belli belirsiz çıkmış çizgi.