kedimekim 25 haftalık olduk ama geçen haftadan beri özellikle fazla ayakta kalırsam beyaz bir akıntım oluyor çevresi ıslak şekilde bu haftalarda bunu yaşayan var mı normal mi ?
minikveanneesi kedimekim ewet çok normal hatta benim baya ıslaklık oluyor doktoro acaba suyum mu sızyor diye sordum suyuma baktı gayet iyidi normalmiş akıntı 27+4 haftalgm
damla6565 kedimekim benim de öyleydi endişeyle doktora gittim doktor baktı çok şükür bebeğin suyu değildi enfeksiyondur dedi bir ihtimal sonra idrar kültürü falan verdik gerçekten de enfeksiyondan dolayı akıntım oluyormuş
rmy1 kedimekim ben 15.haftamdayım daha ama sürekli öyle akıntılarım oluyor sulu şekilde sanki işiyorum sızıntı şeklinde öyle bir akıntı ama gittiğimde gayet iyi demişti bilmiyorum ya bende tedirgin oluyorum
alicsyndrome kedimekim 33.haftaya giricem ben de benim de öyle olmaya başladı ortası beyaz yanları ıslak oluyor öyle su dökmüş gibi ıslanmıyor ama yine de ıslaklık oluyor 2 gün önce kontrolüm vardı suyu iyi falan dedi ama insan endişeleniyor işte😣
kedimekim alicsyndrome benim dün kontrolüm vardı doktor tamamen normal bir akıntı bu dedi su geliyor olsa o şekilde gelmez sürekli sızan bir ıslaklık hissedersin dedi suyu da gayet iyiydi bebeğim ama yinede gidince mutlaka doktoruna belirt ek bulgun varsa yanma kaşınma falan o zaman enfeksiyonda olabilir
alicsyndrome kedimekim 2 gün önce gittim suyu falan iyiydi nstde sancı falan da çıkmadı çok aşırı olursa haber ver dedi ama normal böyle akıntılar falan demeyince insan panik oluyo ister istemez