32 de ultrasonla bakti erken dogabilir mi diye. 37 de rutin cati muayenesi yapti. Ben cok kastim rahat birakamadim bir turlu ama aci falan yok jel surdugu icin acimaz. Parmagini sokuyo sadece aciyanlarinki de ya muayeneyi yapanin tecrubesizligi, dikkatsizligi ya gebenin agri esiginin dusuk olmasi yada psikolojik. Cati cok dar da olsa sonucta iliskiye girilebiliyorsa doktorun jelli parmagindan aci duyulmamali. Bu yuzden acidan yana endise etmeyin hanimlat doktorunuza guvenin. Erken doguma gelince zaten 36 haftadan itibaren yapmaya basliyorlar benimki 37 de bakiyormus 37 haftalik dogum erken sayilmiyor zaten. Bebis de kendi vadesi gelmedikce gelmiyor merak etmeyin. Plasentanin asagida olmasi ozel bir durum onu doktor degerlendirir heralde bilgim ve tecrubem yok.