erkekannesi1_ Bebeğim 3 aylık sürekli kucakta durmak istiyor bunun yanı sıra kanguruda taşıyorum ondan da memnun olmuyor sırtı yere değince ağlıyor kendine geldiği günden beri böyle çaresini bulan anneleri bekliyorum 👶🏻
orhismommmmmm erkekannesi1_ oyyy annesi alışsın boşver en güzel zamanları ⅚ aya kucağı unutur bol bol al bence kucağına 🙃
Deleted33000 erkekannesi1_ bebeğim 10 aylık ve yeni doğduğu zamanlarda süt alerjisi vardı ve aşırı aşırı gazliydi gece gündüz sadece kucgimda rahatliyordu öyle öyle alıştı 7aydan sonra alerjisi rahatladigi için kucağı unutsun istedim ama ne yaptıysam unutmuyor artık oturduktan sonra biraz biraz bende yanında durarak oyuncak oynamaya alistirdim daha emeklemiyor o yüzden de yani bı alışınca unutturmasi zor oluyor sabırla dikatini başka şeylere çekerek unutturabilirsin canim
kubra_nal erkekannesi1_ 4. Ay atağında bütün bebekler aynı sanırım kucak istiyor anneye ihtiyaç duyuyorlar bizde de durum aynıydı
erkekannesi1_ orhismommmmmm superstar_00 En güzel zamanları tarafından bakınca güzel ama günlük işlerimi halledemiyorum en basitinden makinaya bulaşık koymak kahvaltı yapmak gibi uyuduğunda yarım saatte uyanıyor🫠 birde beyfendi kucakta hep aynı yerde kalınca memnun olmuyor sürekli gezmek istiyor bana doğru dönük de durmuyor hep yüzü karşıya dönük olacak etrafı görecek memnun olmuyor hiçbir şeyden mızmız 😭