GozdeKB Merhabalar yaklaşık 21 haftalık hamileyim 2 oda süpürüyorum çok yoruluyorum dinlenerek evi temizledim sizce normal mi sizler nasılsınız
allyslife GozdeKB vitamin değerlerim yüksek olmasına rağmen ben de böyleyim, çok normal vücut 2 kişilik çalışıyor🫠 bol bol dinlenerek yapacağız her şeyi.
allyslife GozdeKB gebelikte demir, b12, folik asit, d vitamini eksikliği; TSH yüksekliği ve kan şekeri dalgalanması halsizlik, yorgunluk, unutkanlık, uyku hâli yapar canım. Bu yüzden 2.trimesterde 1 multivitamin 1 ferritin (kan) için takviye başlanır.
Meryem555 Bende öyleyim herşey gözümde büyüyor biraz iş yapıyorum baygınlık geliyor dinlene dinlene yapıyorum benim kan değerlerim düşmüş ondandır diye düşünüyorum doktora henüz gitmedim kan değerleriniz düşmüş olabilir
allyslife GozdeKB ferritin gebelik için düşük canım, ilaç vermedi mi doktorun? Benim 86 ona rağmen doktorum ilaca başlattı, bebeğe geçtikçe sana bir şey kalmayacak dedi.
GozdeKB allyslife geçen hafta cuma günü başladım demir ilacına multivitamin kullanıyorum ama onda demir yok omega3 B12 iyot içeriyor b12 iyiydi D vitaminime hafta ptesi baktıracağım büyük ihtimalle D vitaminim düşük olabilir
GozdeKB saziment bende öyleyim canım ya acaba aşıdan mı oldu bugünkü halsiziligim çünkü daha önce hiç bu kadar olmamıştım
Suprizyumurtamm GozdeKB vallq ben başındayım ama öyle halsizim ki ayaklarımda güç derman yok sanki bütün gucum çekilmiş gibi şuan