mavisanne0 Cumartesi acilde nst de 10 dk kaldım 1 tane sancım çıkmıştı 1 cm de açıklığım vardı bugünde doktor kontrolüm vardı nst de bakıldı sancı sıklaşmış ama yüksek değil diye yorumladı doktorum destek gerekli dedi eğer zorlanıyorsan doğum yapacağın hastaneye git sancın olduğunu söyle suni sancı ile doğumunu yapabilirsin dedi eve geldim bel ve kasık ağrısı oluyor ama sık ve dayanılmaz değil sizin bu konu da yorumlarınız neler bende akşam acile gideyim eşimle beraber sakince suni sancıyı alayım diyorum ama bu arada uygulamaya göre 38+5 doktora göre 39un içinde
semaz mavisanne0 bilmediğim için soruyorum Bebekte bi sorun yoksa bu ağrıyı yönetme süreci anneyi yani sizi yormadıysa suni sancı neden alınıyor? Süreci beklemek daha mantıklı değil mi? Cidden hiç bi bilgim yok o yüzden sordum
mavisanne0 semaz bebeğin herhangibi sorunu yok ve iri bebek kategorisinde olduğunu söyledi doktorum yeri daraldığı için strese gireceğini ve gün geçtikçe normal doğumu zorlayacağını söylüyor bu arada ilk doğumum
semaz mavisanne0 anladım Rabbim sağlıkla kavuştursun. Ne şekilde olursa olsun hem sizin hem bebeğiniz için en kolayı ve en güzeli olsun inşallah