gizemmgok Erken gebelik testim silik ama pozitif çıktı sonrasında kan testi verdim değerim 500 çıktı bugün kontrole gittim fakat kese görünmedi sizce gebelik var mı yok mu anlamadım
bikalp gizemmgok Benim bi arkadaşım öyle olmuştu ama gebelik vardı inşaAllah vardır 💕 Yeni olduğu için olabilir kese görünür bikaç haftaya
Berika23 gizemmgok canım benimde ilk değerim 546 çıkmıştı kan verdikten bir hafta sonra karından keseyi gördük iki günde bir değerine baktır stres yapmamak adına ilk 3 gün arala ile ikincisini 4 gün arayla verdim
dilbenuro gizemmgok 1500den önce kese görünmez 2 günde bir aynı yerde kan verin 2 katı artıyorsa sıkıntı yoktur