sedaozkarakasoglu Kızlar 22 haftalık gebeyim regl gibi olmasa da kanamam oldu sabahtan beri iki defa gördüm yaşayan var mı doktora gittim normal dedi ama çok da içim rahat etmedi açıkçası doktordan geldim birdaha oldu