kedilivebebeli Kızlar 5+2yiz bugün henüz kese görmeye gitmedim biraz daha bekleyeceğim göğüs hassasiyeti mide yanması ve halsizlik var sürekli sizde durumlar ne belirtiler nasıl kese gördünüz mü
melikeasell kedilivebebeli bugün gittim 7 haftalık,kese bebek kalp atışı hepsini duyduk çok şükür.acele etmeyin bence de
Nils kedilivebebeli bende 5+5 im şükür keseyi gördük gecen hafta göğüs hassasiyeti yok mide yanması gibi durumlar mevcut şimdilik
searain kedilivebebeli bende 6+4 teyim sabahları aç karna hafif bulantım oluyor bir de göğüs hassasiyetim var onun harici bir sorun yok şükür cumartesi kontrole gideceğim kalp atışı için inş hepimiz güzel haberler alırız 💓💓
kedilivebebeli aaa_ ay ayni günüz ne güzel. Benimde olan kasık ağrım kalmadı ben hormon ilaçları kullanıyorum ondan da bu belirtiler olabilir bende
aaa_ kedilivebebeli Kız çok korkuyorum ben ya martta düşük yaptım inşallah bu kez sağlıklı bi gebelik olur. 🥹
kedilivebebeli melikeasell dimi en guzel zamanlar bu süreçleri beklerken zehir olabiliyor. Sağlıkla alin kucağınıza
pelin_kurtay 6+6 benimde halsizlik ve iştahsızlık var aç olunca mide bulantısı yaşıyorum geçen hafta keseyi gördük pazartesi tekrar kontrolümüz var inşallah kalp atışını duyarım 🧿🫶