25.haftamdayım sağ kaburgamda baskı ağrı var doktor en son bebeğin makat gelişi olduğunu söylemişti acaba diyorum kafası mı baskı yapıyor çünkü hafeketlerini hep o tarafta hissediyorum 2 gündür uyku uyuyamadım merak ediyorum yaşayan var mı bu durumu nasıl rahatlarım 😔