Mrb arkadaşlar şeker hastası annenin 35 haftalık gebeliği var yanlız bebeğin göbeği 4 hafta önden gidiyormuş drlar bebeğe zararı olabileceğini söylüyorlar ama başka herhangi bir açıklama yapmıyorlar başına gelen var mı böyle bir durum bebeğe ne gibi zararı olabilir cvlarınız için şimdiden teşekkür ederim anneye hastane de yatış verdiler bu arada