laydakt hiç stres yapma doktor sorun yok dediyse. 1 çocuğum olmasına rağmen 2. Çocuğa 1.5 yıl denedik sekonder infertilite diye şüphelendim artık☺️ ovulasyon testi kullanıyordum test pozitifleşince negatife dönünce ve ertesi gün deniyorduk sonra bıraktım test yapmadım , o ay eşim de ben de yoğun çalıştık ilişki olmadı desem yeridir, ovülasyon olması gereken günden 4 gün sonra tek ilişki ile hamile olduğumu öğrendim meğer yumurtanın çatlaması geç oluyormuş günü denk gelmemiş. Şuan 1 hafta geç döllenme girdi doktorum.