narcissus24 Merhaba herkese 36.haftadayım doğum için sezeryan planlıyoruz ama tarih için doktorum haftaya bakalım dedi istersen haftayada alırız dedi. Hiç hazırlıklı değilim sizler sezeryani ne zaman oldunuz
June6 narcissus24 38 i beklemiyolar mı genelde planlıda gördüğüm kadarıyla bir sorun yoksa 38 li haftalarda alıyolar
dilosunuz narcissus24 planlı da bende ilk olacağım kızımda kontrole gitmiştim yatış verilip sezeryan olmuştum bunda bakalım nolcak ablamı 37 de almışlardı ama yigenim kanala girmişti belki sıkıntı olmazsa 38 beklerler
minikbirtomurcuk dilosunuz benim doktorum ile 38+4 dıye karar verdik şuan 37+2 yim Allah’ın izniyle haftaya kararlastırdık
dilosunuz narcissus24 bilmiyorum bakalım bende gidince söyleyecek iki hafta sonra kontrolüm var sağlıkla gelsinler de bı hafta farketmez
seheryksl Haftaya nasil alirim dedi ya benimki 3. Sezeryan cocuk cok iri ona ragmen 39 a gun verdi 35+4 um bende