Nisannurr yaklaşık 1 senedir var ama toplamda 3-4 kere falan kullanmışımdır. Temizliğe abla geldiğinde siliyor ama benim açılmayan camlarım var tavandan yere kadar oralar için kullandım. en azından tozunu , yağmur lekelerini alsın derseniz öneririm ama dikkatli bakınca bezlerin yuvarlak izleri de görünüyor onu da eksi olarak söyleyim 🤗 belki kare şeklinde olanlarda iz bırakmıyor olabilir bilmiyorum benim ki yuvarlak olan