Rabiakcyy Kızlarrr günlerdir bu anı bekliyordum şuan hem sancım var hemde nişanım geldi çok mutluyum dkdmdm ilk gebeliğim doğum ne zaman başlar bilmiyorum ama sancılarımı evde yaşıyorum
sev730_ Bir avazla inşallah canım bende evde çektim daha iyi 7 saat çektim Şu an 40+2 inşallah bende doğrurum artık