erbasozgee  beyaz bi çizgi mi görünüyor bozuk mu test yoksa direk negatif mi anlayamadım kızlar bi el atın görüşlerinizi boşu boşuna yaptım sanırım 😒
annekiz6141 erbasozgee kız bu testi böyle nıye açıyorsunuz anlamıyorum he 😂 benım gözler bozuk sankı hayali görüyorum ama belki de yoktur sabah ilk idrarda yap bence 🌸
iremxersoy erbasozgee bnmki boyleyken kan testi verdim 0.6 cikmisti yani negatifti bozuk gbi oluyor. Softec marka mi
erbasozgee annekiz6141 açıyoruz ki daha net görelim diye okadar görmemeye alışmışız ki artık sonuna kadar bakıyoruz bacım
erbasozgee annekiz6141 5 gün falan var erken de olabilir henüz geçmesini beklemedim öyle bir yaptım canım
erbasozgee Csctr dimi ama çıkmayacaksa hiç çıkmasın oyüzden bu gebelik testleriyle her ay bi dövüşüyorum yani 😒
annekiz6141 erbasozgee erken gebelık testlerine pek güvenemiyorum ya ben bence adet geçince tekrar yapın 🥰
Sadeesevenbiri erbasozgee erken gebelik testleri beni de zamaninda cok yanılttı yinede ben testte bisey göremedim gönlünce olsun inşallah 💐💐