diloslili kızlar selam. geçen ay kimyasal gebelik yaşadım regl bitiminden 7 gün sonra da testlere başladım. ama bir koyulaşıp bir silikleşti gibi oldu. yumurtlamayı yakalayabildim mi anlayamadım yardımcı olur musunuzz 🥲 ![https://mutluresim.com/images/2026/05/12/XKm1ZM.jpeg]
znnnr diloslili tam pik değil yapmaya devam et Canım ama silikleşme başlarsa bil ki bir yerde pik olmuş demektir
herseyguzelolacak6 diloslili en alttan 3.sıradaki testte belki olmuş olabilir emin olamadım ama değerlendirseydiniz atlamasaydınız
diloslili marlam lokismommy peki geç yumurtlamanın kimyasal gebelikte etkisi oluyor mu yani geç yumurtlayınca yumurta kalitesi düşük diye kimyasal riski var mı. bir tanıdığım böyle dedi bana moralim de bozuluyor bu yüzden yumurtlayamayınca
diloslili marlam olabilir geçen ay da böyle çok sık koyulaşıp silikleşmeler yaşamıştım normalden 15 gün geç yumurtlamıştım. pcos var sanırım bu yüzden dalgalanmalar yaşıyorum. en son 11 mayısta belirgin koyulaşma görünce sevinmiştim biraz
diloslili lokismommy en son dün sabah belirgin koyulaşma gördüm c çizgisine çok yakındı işte. acaba dedim 10 mayıs gecesi falan mı pik oldu da yakalayamadım. bugünlü test de yine silikleşmiş ama hala koyu anlayamadım o yüzden
lokismommy diloslili lh hormonu ne kadar yüksekse o kadar koyu çizgi oluyor yumurtan çatlamış olabilir ertesi gününü değerlendirdiniz mi bugübü de değerlendir bence
lokismommy diloslili ay iyi yapmışın yakalayamadım diyince değerlendirmedin sandım hayırlısı olsun inşallah rabbim gönlüne göre versin💐💐💖
diloslili lokismommy amiin inşallahh ne olur ne olmaz diye değerlendirdim tabii ama işte testlerde göremeyince geçen ayın da üzüntüsüyle moralim bozuldu baya istemeden. inşallah bu ay güzel sonuçlar görürüm çok sağ ol canım 🥹🌸
aybikd diloslili ben ilk defa uzun süre koyu giden çizgi gördüm o yüzden yanlış yönlendirmek istemem, 11 Mayıs’ta pik olmuş gibi. Bir daha test yaptınız mı silikleşme var mı?
aybikd diloslili sizin 7 Mayıs’ta koyulaşmış ya benim ondan sonra pik olup ertesi gün silik oluyor. O yüzden tam yorum yapamıyorum 🥹
diloslili aybikd bugün yine yaptım hala koyu gözüküyor ama 11 mayıstaki kadar değil maalesef. geçen ay benim yine birkaç kere koyulaşıp silikleştiği oldu tam çatlayamadı. ama bu kadar uzun süre koyu kalmamıştı ben de anlayamadım
diloslili aybikd olsun canım yazman da yeterli 🥲 benim de normalde geçen ay iki kere pik oldu ama diğerinde hemen silikleşmişti. bu sefer silik göremedim hiç