ypyls Pazar günü kan verdim 493 çıktı bugün tekrar verdim 863 ama tam 48 saat beklemedim 45 saatte bu sonuç çıktı sizce normal mi dış gebelik yada kimyasal olabilir mi [https://mutluresim.com/images/2026/05/12/XKNSp9.jpeg](https://)
Melike3506 ypyls evet bir kere daha ver yarın, cuma ya da pazartesi de muayene olmaya gidersin kese görünür büyük ihtimalle