hilal333 Neredeyse 6. Ayıma gireceğim ve halâ uygun ve iyi bir doktor bulamadım 5 tane hastane gezdim (özel) önerisi olan varmı İstanbul anadolu tarafında
3boysmom hilal333 anadolu yakasının neresi için sordunuz bilmiyorum ama doğumumu ümraniye santralde şükran akalın yaptırdı, kliniği var. mükemmel bir doktor gerçekten gönül rahatlığıyla önerebilirim
orangecountyca Hastane için yorum yapamam ama Göztepe medikal parkta fatmanur temel benim ilk doğumumu yaptırdı sezaryendi çok rahat toparlamıştım çok memnun kalmıştım kendisinden