ayseee344 merhaba ben yaptırdım, benim olumsuz oldu maalesef ama şimdi doğal yoldan hamileyim. Tüp bebek sürecinde çıkan yumurtalarım orta kaliteydi çok fazla ilaç kullandırdı psikolojik olarak çok yorulmuştum bağışıklık baskılamıştı ekstra serumlar vs.. sonrasında yine doktorun önerisiyle çok iyi beslendim takviye kullandım. Doktorla ilgili problemim hiç olmadı hatta bana Histeroskopi yaptı çok başarılı sonuçlandı. Hastane tam bir fiyasko pis ve kalabalık hemşirelerden de hiç memnun kalmadım bu detayları başta önemsememiştim ama çok önemliymiş git gel yıpranıyorsun sinirlerin bozuluyor. Bekleme süreleri 1 2 saat arasında değişiyor. Laboratuvar kalitesiyle ilgili kafamda soru işaretleri vardı embriyoskop yok ve embriyolar tek transfer edileceği halde çift olarak çözdürdüler sonra kalanı tekrar dondurdular şok olmuştuk. Doktor keşke başka hastanede çalışsa diyorum hep. Embriyolog da iletişim olarak iyiydi bana baya açıklama yapmıştı ama bunlar yetmiyor 😕 görüşü p karar verin ne kötü diyebiliyorum ne de iyi 😞 sonucum pozitif olsa yine aynı yorumu yapardım 😕 ama Allah Serap hocayla karşılaştırdı önerileri sayesinde belki de şuan hamileyim çünkü görüşmeye gittiğim diğer doktorlar öyle bi beslenme takviye önerisi vermedi