Az önce fetal dna raporumuz çıktı. Trizomi ve XY olarak herhangi bir risk gözükmüyor. Ancak duplikasyon kısmında 6p22.1 artmış risk saptanmıştır yazıyor. Genetik uzamanının aramasını bekliyorum şu an bilgilendirme için ancak daha önce kendi ya da çevresinden biri bu durumu yaşamış olan var mı? İnternetten baktığımda çok önemsiz seyrettiği de oluyormuş ağır seyrettiği de. Kesin tanı için amniyon vs önerilmiş yine. Ve trizomi gibi daha net bir şey olmadığı için plesantadaki mozikleşme vs sebebiyle de bu var gibi görülebilirmiş. Yaşayanlarınız varsa lütfen yazabilir misiniz çok üzgünüm şu an.