aysea1 Ben ayın 5 inde kan verdim 1115 çıktı deger bide dün verdim ayın 11 i 6855 gelmiş arada 6 gün var normalmi iyimi yükselmesi
sedatm aysea1 bana normal geldi değer arttıkça artış hızı bir tık düşüyor diye biliyorum bence bir sorun yok
sudeborakk aysea1 gayet iyi bence artış herkeste aynı olmaz zaten beta artışı hiç stres yapacak birşey yok sağlıkla gelsin 🤍
aslmoms artıl hızı herkeste aynı olmuyor. Gayet iyi. Yükselmesi yeterli. Bu değerle kalbide görmüş olursunuz muhtemelen.