Kızlar cıkmazdayım, bana fikirlerinizi söyler misiniz? 3 bucuk yıl önce sezeryan oldum mecburi. O zaman da normal dogumu cok istemiştim her seyi yapmıstım ama olmadı. Simdi ssvd yapıldıgını burdan öğrendim acıkcası. Bastan beri öyle yapmak istiyorum ama özeller ssvd için cok yüksek ücretler alıyor. 120 130 binden baslıyor su anda. Bizi zorlayacakmı zorlayacak acıkcası ama istersem bilezigimi bozar gidebilirim. Bu arada araba alma istegimiz var o yüzden bilezik yapıyoruz. İlk dogumum medipol megada ve cok güzeldi her sey sezeryan beni cok zorladı ama hastaneden cok memnun kaldım. Su an gitsem 80 bin sezeryan sanırım. Ama ssvd istedigim için gitmiyorum. Bi aklım diyor git gününü al sezeryanını ol. Hem risk almaya değer mi diyorum bi yanım da o kadar istiyorsun ver parasını neyse normal dogumu dene diyor. Sizce?