14+3 kızlar normalde başından beri göğüs ağrısı hassasiyet ve sağa döndüğümde kaşık çekilmesi gibi bi his olurdu bugün ikiside yok normal mi ama çarpıntım falan var arada oluyo yani bu durumu yaşayan var mı ve başından beri rahat bi gebelik geçirdim kusma falan hiçbirşeyim olmadı bi bunlar oluyodu