dualinam Kızlar benim ikinci hamileliğim çok zor geçmişti birincisinde şimdi aynılarını yaşıcam diye korkuyorum 1 le 2 nin arasında fark var mı acaba aynıları yaşarmıyım
fzay dualinam tecrübem yok ama burda okuduğum kadarıyla farklı da olabiliyor illa aynı seyleri yaşıcaksın diye bir şey yok sanirim
aslmoms dualinam 1 kolaydı 2 zor başladı kolay ilerliyor maşallah diyeyim :) Farklı oluyor. Kız erkek bile farklı oluyor.
Esrasrgn dualinam ikinciyi yaşıyorum aynı gibi çok aman aman bir fark yok cinsiyetleride farklı ayrıca 🙂