kızlar bir kızım var onda bir sorun yoktu ikinci kere hamile kaldım psikolojik olarak çok kötüydüm anksiyete depresyon tarzı..düşük oldu malesef simdi yeniden hamileyim ve yine anksiyete depresyon tarzı şeyler var sizde de oldu mu hayattan keyif alamama ve mutsuzluk var. çok istediğimiz bir hamilelik aslında