Benim yengem sadece zeytinyağı kullandı kendimi güreşçiler gibi hissediyorum derdi her süründüğünde. Karnına göğüsüne sürmüş ama kalçalarına sürmemiş nedense. Sadece kalçalarım çatladı diğer yerlerde tek bir çatlak yok dedi yani siz önlemimizi alın ,sürdüğünüz halde çatladıysanız da sürülen ürün az gelmiş olabilir. Her vücudun elastikiyeti farklıdır birine normal nivea yeterli olur birine maksimum seviye olan zeytinyağı anca keser. Kendinizi tanıyın ürüne öyle karar verin normal kullanımda günde nir ise siz ili kere sürün. Benim tercihim de zeytinyağı ama onu haftada iki defa yapabilirim ertesi gün duş almalı diğer günler kreme devam