cuteregina Tamam da benim ilk gebeliğim ve tiroid değerim normal gözüküyor e nabızda, gebelikte değişiyormuş ben bunu bilmiyorum doktor her şey normal diyip yolladı düşük riski engellilik durumu gibi önemli olaylara sebep olan bi değermiş. Ben devlette bilmeden doktor doktor mu gezicem bi şey varsa diye. Muayeneye 2 hasta alıyorlar sedyede tek kullanımlık örtü yok karnımı silmeye peçete kalmamış veremediler. Bu muameleyi hakettiğimi düşünmüyorum. Kalabalık olduğu için hastalık kapma riskim de yüksek. Zaten kalabalıktan sizinle hiç ilgili değiller. Devlette doğurucağıma hiç doğurmam. Her devlet hastanesi de aynı değil bunu da belirteyim ama ben gop eğitim araştırmaya gittim ve bunları yaşadım asla da gitmeyi düşünmüyorum tsh ımı normal gören doktoru da şikayet ettim