anne189 ben daha hiç bisey almadım ama çok çok kalın şeyler almayı düşünmüyorum zaten eylül ekim çok aşırı soğuk geçmiyor artık çok çok eşya almaya da gerek yok ondan dolayı hava durumuna göre anlık da alışveriş yaparım diye düşündüm ilk yeni doğan dönemini atlatacak kadar kıyafeti olsun yeter