Kızlar 5 Mayıs yumurtlama günümdü 10 mayısa eşimle korunmasız ilişkiye girdik ertesi gün hapı kullanırız dedik çünkü beeğim var 9 aylık tekrar hamile kalmak istemiyorum pazar günü öğleden sonra 4 gibi ilişkiye girdik o akşam nöbetçi eczanede ertesi gün hapı yoktu neyse pazartesi alırsın dedi eşim pazartesi günü oldu benimde işlerim vardı işlerimi hallettim eve geldim bebeğimin diş çıkarma dönemi çok huysuzdu uykusuzdum onla ilgilendim gece 1 buçuk oldu eşim ertesi gün hapını alıp içtin mi dedi çığlığı bastım unuttum eşim hemen nöbetçi eczaneye gitti aldı geldi içtim ama ilişkinin üzerinden 35 saat geçmişti sizce faydası olmuşmudur adetime 6 gün var korkudan ölücem😫