prensess2666 normal bende o haftalardan önce başladı pelvik ağrı yani çatın genişliyor normal doğuma hazırlık yapıyor vücut 34+4 üm problem yok bebeğim 20. Haftadan beri baş geliş hiç düzelmedi bende çok tedirgin oluyorum ama henüz kanala falan girmemiş rahim ağzıda kapalı sancımda çıkmadı dün nst de yani korkma canım