s123e Kızlaar 37+3 üm normal doğum gözüküyor ilk doğumum olacak çok korkuyorum acıdan sancıdan hareket yaparsam şimdiden doğumu kolaylaştırır mıı
Htcmommyy2125 s123e stres yapmayın böyle çünkü stres oldukça doğum zorlaşıyormuş. Akışına bırakın pozitif hikayeleri okuyun genelde. Kendinize dua edin inşallah kolaylıkla kucağınıza alırsınız alırız hepimiz 🌺
mombabydad s123e bişey söylücem en kolayı bence doğum yapmak hem normali deneyimleyip hem sezeryan olmus biri olarak söylüyorum . Bebek bakmak daha zor desteğin varsa ondanda korkma