mucizebebekkk589 Kızlar letu kullandım bugün regl 12. Gün 22 mm yumurta varmış 2 tane ovitrelle dedi biri bugün diğeri de 24 saat sonra yap dedi ne alaka 2 tane anlayamadım aranızda 2 defa yapan var mı
mucizebebekkk589 Busranur_mnts daha önce gittiğim doktor 1 tane vermişti asıl kendi doktorum çatlatma iğnesine gerek yok para verme demişti bugün gittiğimde 2 tane verdi 😅 hepsinin ortası 1 tane yapıp diğerini dolaba kaldıracağım İnşallahhh bu ay hamile kalırım gerek kalmazda diğerini birine hediye ederim 🥹