Merhaba herkese, uygulamaya göre 7+2 doktoruma göre 6+2 haftalığız, dün kalp atışı duyduk çok şükür, belirtilerim vardı, göğüs hassasiyeti, karın ağrısı, bulantı vs ama bugün birden azaldı ve iştahım açıldı sanki.. daha önce 2 kaybım olduğu için tedirgin oldum, böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba?