Bende öyle oldum midem bulandı yarım saat sonra kalbim hızlı çarptı vücuduma birden ateş bastı hemen kustum kusunca tahlil verdim tokluk tahlili biseyelr yememi söyledi doktor o şekilde verdim 148 lerrde çıktı dahiliye gitmemi söyledi doktor onları dinlemedim özeldeki doktoruma anlattım ertesi günü gittm tekrar o şekerli suyu zorda olsa içtim şekerim gayet normal çıktı kusup bir iki gün sonra tekrar yapılsa daha iyi olur genelde devlet hastanesi kusar kusmaz bişeyler yedirp normal tokluk şekerine bakıyor