Meryem-63 aaah ah ilaçlar malesef kortizon içerdiği için birşey yapmıyorlar. Gebelik ile birlikte benm azaldı aslında. Tetik parmağa çevirdi sağ orta parmağımı. ama şu 2 haftadır şişip duruyor aslında. Birşey yapmıyorum şuanlık. Ödem tutmaya başlayınca ne yapacağım bilmiyorum. bende şuan 27 haftayım.
O elden birşeyler düşürme olayı gebelikten hemen önceydi. Nasıl oldu bilmiyorum gebelikle bitti. Tekrar yavaş yavaş başlıyor galiba.