cuteregina dilge_07 önce kese sonra bebek sonra kalp atışı 5+3 kese ve bebek gördüm geç gittim kontrole 6+1 kalp atışı duydum
as_s Bende beklıyorum 6 haftalık olunca gitmeyi düşüyorum şuan 5+4 kese görünür bebek kalp atişi vs görünmez kendime stres yaparım diye biraz geç gitmek istiyorum
muriay 7hafta 3 gün oldu bugün ultrasonda 7 hafta çıktı kalp atışı 7 haftalıkken duyuldu öncesinde yoktu
sfkynk Bende 4+3 üm ama daha önce kayıp yaşadığım gebelikte çok geç duyulmuştu kendimce stres yapmamak için ⅞ hastalıkken gitmeyi düşünüyorum folik asite başladım