ysmen canımm hiç moralini bozma🩷 benim 2 kürtajım var sonra iki olumsuz tüp bebek denemem oldu, üstüne peşpeşe iki kez kimyasal gebelik geçirdim, iki kimyasalı peşine hamile kaldım şimdi 5 aylık kızım var 😍 zamanı varmış demekki, doğru zaman değilmiş şuan öyle düşün🩷 ve denemekten vazgeçme inşallah sen de kucağına alacaksın bebeğini zamanı gelince🥰🩷