kadilek mavipinokyo81 normal doğuma ne diyorlar ki ? Bana normal geldi 50 bilmiyorum fiyat algımı yitirdim artık 😄 sağlıkla doğurun bu arada
mavipinokyo81 kadilek normal doğum 20 bin ben ona alıştırmıştım kendimi o yüzden 50 bin fazla geldi yoksa baştan duysaydım bana da normal gelirdi 🤣
mavipinokyo81 aybakay zaten suda doğumun ayrı bir sertifikası var herkes yaptıramıyor hastanede bunu yapan bir tane ebe var onun için bu üniteyi açtılar
nurr19 ozemay bende metrolife takipliyim ne kadar diyorlar normal doğuma bir bilginiz var mı, bugüne kadar hiç konuşmadık doktorumuzla