busragms44 25 haftalık olduk dünden beri çok çok halsiz hissediyorum sırtım çok ağrıyor ne kadar yan yatsamda uyandıgımda kendimi sırt üstü buluyorum bebeğe zarar verir mi sırt üstü olmam?
glsmm_ busragms44 kan değerlerinize baktırdınız mı acaba sırt üstü yatmamak için de hamile yastığı kullanabilirsiniz bende çok işe yaradı
kvsr1603 busragms44 bende 26 haftalığım imkan varsa hergün dışarıda yürüyün hava alın çok iyi geliyor zaten sürekli dönüp duruyoruz aynı tarafta uzun süre yatamıyoruz çok da sorun etmeyin bu durumu yediklerinize dikkat edin protein alımı önemli
busragms44 kvsr1603 dışarı çıkmakta zulüm gibi artık evimin etrafındaki yollar hep yokuş oldugu için yürüyüşte zor geliyor malesef😢
busragms44 kvsr1603 tansiyonum düşüyormuş 9a 5 di sabaha kadar toparlayamazsam bi hastaneye gidicem artık