Selamlar bugün itibarıyla bende 13. Hafta oldum hamileliğim rahat bulantısız geçiyordu ta kiii bu haftaya kadar. Bu hafta sabahları bulantım başladı ve kustum daima. Yorgunluğum çok çok arttı sanki yeni hamile kalmışım gibi. Yataktan kalkacak enerjim yok baş ağrım var demir ilacına başlamıştım ama onu bile içecek enerji bulamıyorum benim gibi olan oldu mu ?