Gonl poliklinik muayenelerine girilmiyor. Amma anne dostu hastane olduğu için özel de olmayn imkanlar bizde var. Eşin annen arkadaşın kim istersen yanında oluyor doğum esnasında . Çünkü doğumhane diye bişey yok odalar tek kişilik, yataklar doğum esnasında çatala dönüşüyor ve bebek anne ile hiç ayrılmıyor. Ayrıca doğum sancılarını duşta, plates topunda karşılıyorsunuz her odada var